Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Calon Simpanan Spa
Mesra.net Forum > UMUM > Sembang-Sembang Tentang Kerjaya
maper86
Hye sume...sy nk tau sape2 kt cni bleh xplain x kalo kte di kategorikan as calon simpanan adakah b'makna kte da cmfim dpt keje ngan gov?n hy tggu surat lapor diri dlm ms 1 thn?sy skang calon simpanan utk jawatan PEMBANTU TADBIR PERKERANIAN/OPERASI.sy hope sgt dpt keje ni....
fsyukri
QUOTE(maper86 @ Jan 30 2009, 09:24 PM) *
Hye sume...sy nk tau sape2 kt cni bleh xplain x kalo kte di kategorikan as calon simpanan adakah b'makna kte da cmfim dpt keje ngan gov?n hy tggu surat lapor diri dlm ms 1 thn?sy skang calon simpanan utk jawatan PEMBANTU TADBIR PERKERANIAN/OPERASI.sy hope sgt dpt keje ni....


calon simpanan tu, in case kalau jawatan ko mintak tu ade kekosongan, terus di ambilnye ko...
cam kawan aku, baru2 ni die dpt calon simpanan utk jawatan pegawai penguatkuasa JPJ..
xsampai sbulan pastu, terus die di panggil...
zara1201
a'ah...
btol la ape fsyukri tulis tu..
kalo ade kekosongan,kita akan dipanggil..
mcm kwn aku,lama gak la dia tgu...calon simpanan je..
sampai dia kata,kalo tak dpt gak kje gomen ujung thn 2008,dia nk sambung blajo.
tp ujung bln 10 ke awal bln 11 aritu,dia dpt surat pgl gi kursus.
now dh kje dh..
maper86
QUOTE(fsyukri @ Jan 31 2009, 12:28 AM) *
QUOTE(maper86 @ Jan 30 2009, 09:24 PM) *
Hye sume...sy nk tau sape2 kt cni bleh xplain x kalo kte di kategorikan as calon simpanan adakah b'makna kte da cmfim dpt keje ngan gov?n hy tggu surat lapor diri dlm ms 1 thn?sy skang calon simpanan utk jawatan PEMBANTU TADBIR PERKERANIAN/OPERASI.sy hope sgt dpt keje ni....


calon simpanan tu, in case kalau jawatan ko mintak tu ade kekosongan, terus di ambilnye ko...
cam kawan aku, baru2 ni die dpt calon simpanan utk jawatan pegawai penguatkuasa JPJ..
xsampai sbulan pastu, terus die di panggil...



ooo...cm2..tq ek.bkn pe rs cm ralat sgt kalo da dpt jd smpann p xdpt keje..skurangnye blh hope lg spnjang taun ni....
maper86
QUOTE(zara1201 @ Jan 31 2009, 12:35 AM) *
a'ah...
btol la ape fsyukri tulis tu..
kalo ade kekosongan,kita akan dipanggil..
mcm kwn aku,lama gak la dia tgu...calon simpanan je..
sampai dia kata,kalo tak dpt gak kje gomen ujung thn 2008,dia nk sambung blajo.
tp ujung bln 10 ke awal bln 11 aritu,dia dpt surat pgl gi kursus.
now dh kje dh..


oke,tq ZARA,
me btol2 arap dpt keje ni...wish me luck!
fsyukri
QUOTE(maper86 @ Jan 31 2009, 01:09 AM) *
QUOTE(zara1201 @ Jan 31 2009, 12:35 AM) *
a'ah...
btol la ape fsyukri tulis tu..
kalo ade kekosongan,kita akan dipanggil..
mcm kwn aku,lama gak la dia tgu...calon simpanan je..
sampai dia kata,kalo tak dpt gak kje gomen ujung thn 2008,dia nk sambung blajo.
tp ujung bln 10 ke awal bln 11 aritu,dia dpt surat pgl gi kursus.
now dh kje dh..


oke,tq ZARA,
me btol2 arap dpt keje ni...wish me luck!


smuga berjaya.
zara1201
yup..
smoga berjaya!
rolleyes.gif
fsyukri
QUOTE(zara1201 @ Jan 31 2009, 10:55 PM) *
yup..
smoga berjaya!
rolleyes.gif

ameeen
emme
QUOTE(maper86 @ Jan 30 2009, 09:24 PM) *
Hye sume...sy nk tau sape2 kt cni bleh xplain x kalo kte di kategorikan as calon simpanan adakah b'makna kte da cmfim dpt keje ngan gov?n hy tggu surat lapor diri dlm ms 1 thn?sy skang calon simpanan utk jawatan PEMBANTU TADBIR PERKERANIAN/OPERASI.sy hope sgt dpt keje ni....


HI.. CAMANA NOW DA DPT OFFER LETTER KER
ten2m
QUOTE(maper86 @ Jan 30 2009, 09:24 PM) *
Hye sume...sy nk tau sape2 kt cni bleh xplain x kalo kte di kategorikan as calon simpanan adakah b'makna kte da cmfim dpt keje ngan gov?n hy tggu surat lapor diri dlm ms 1 thn?sy skang calon simpanan utk jawatan PEMBANTU TADBIR PERKERANIAN/OPERASI.sy hope sgt dpt keje ni....


Maaf en. maper86. Saya nasihatkan daripada berharap, baik berusaha..

Cuba fikir, anda di dalam kategori calon simpanan, anda sorang je ke yang dalam senarai tu? calon simpanan tu kalau x silap maksudnya esok-esok kalau ade kerani yang meninggal dunia, kena buang keje, atau ada kekosongan pada masa akan datang baru dia panggil. tapi yang kosong satu jawatan je, yang menunggu beribu.

Baik jangan harap sangat. jangan buang masa dengan mengharap jawatan tu. Buat benda lain, kalau dapat baru pergi.

Bisnes la beb.. bleh cuba bisnes internet. Belajar pasal bisnes internet kat sini: http://ten2million.com/

Semoga berjaya. TQ

acapklcc9
QUOTE(maper86 @ Jan 30 2009, 09:24 PM) *
Hye sume...sy nk tau sape2 kt cni bleh xplain x kalo kte di kategorikan as calon simpanan adakah b'makna kte da cmfim dpt keje ngan gov?n hy tggu surat lapor diri dlm ms 1 thn?sy skang calon simpanan utk jawatan PEMBANTU TADBIR PERKERANIAN/OPERASI.sy hope sgt dpt keje ni....


jgn terlalu berharap sgt ngn keje tu.....
walaupun jd calon simpanan tp ntah bila akan dipanggil......
jd awk usahakan la cari keje yg lain dl......
lps tu kalau dah dpt keje gomen pergi la.....
tak da la masa terbuang begitu shj duk menunggu........
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2014 Invision Power Services, Inc.