Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Ayat Pengasih Untuk Suami/isteri Dan Para Pekerja Agar Disayangi Bos
Mesra.net Forum > UMUM > Info Petua & Kesihatan
urutdanrawatsihir
Amalkan membaca surah yusuf ayt 4 (izqola yusufu....lisajidin) 3x tiap2 lepas solat.InsyaALLAH muka anda berseri-seri dan disayangi ramai.

إِذۡ قَالَ يُوسُفُ لِأَبِيهِ يَـٰٓأَبَتِ إِنِّى رَأَيۡتُ أَحَدَ عَشَرَ كَوۡكَبً۬ا وَٱلشَّمۡسَ وَٱلۡقَمَرَ رَأَيۡتُہُمۡ لِى سَـٰجِدِينَ (٤

(Ingatlah peristiwa) ketika Nabi Yusuf berkata kepada bapanya: "Wahai ayahku! Sesungguhnya aku mimpi melihat sebelas bintang dan matahari serta bulan; aku melihat mereka tunduk memberi hormat kepadaku". yusuf ayat 4
Friso
Ayat nie selalu Friso amal....

Untuk disayangi pasangan dan anak.. selalu baca depan diorang (di dlm hati).
urutdanrawatsihir
bagusler klau amalkan..sbb org skrg nak ilmu pengaseh slalu jumpa tok moh..cucuk tang sana..cucuk tang sini...bila nak mati..tu yg susah roh nak kuar dari jasad...
Friso
Betul tu.. tapi nak amalkan ayat pengasih ni perlu lah untuk tujuan yg baik sahaja.

Ada lagi satu ayat iaitu Surah Thaahaa ayat 39:
"Wa-alqaytu 'alayka mahabattan minni walitushna'a'laa 'ainii"

Maksudnya:
"Dan aku telah melimpahkan kepadamu kasih sayang yang datang dariku, dan supaya kamu di asuh di bawah pengawasanku."

Baca kedua-dua ayat setiap kali bertemu atau bersua dgn kekasih/suami.
Utk dptkan kesan yg baik, hendaklah di amalkan selalu dgn hanya membaca di dlm hati.
Selain itu, agar dikasihi masyarakat, bacalah kedua2 ayat ini setiap kali lepas solat sebanyak 3 kali. InsyaAllah...

belacan
ada org ajar..agar pasangan kita ingt akan kita, baca ni

Summa illa rohhi ..(nama si polan binti maknya) ..Baca alfatihah..

habis jek, niat sedekahkan kpd roh sipolan agar dia ingt serta kenang kita dlm apa jua dia buat..
hantubeso
da lame amal ayat ni...alhamdulillah..mmg ader perubahan...
urutdanrawatsihir
ayat2 al quran memang mujarab dan sgt2 mustajab sebenarnya........selain kita mengamal surah yusuf nie..hati juga kena baik dan bersih..jgn suka PHD sesama umat dan juga mengumpat..baruler nampak bercahaya dan bersih muka tu..insyaAllah
masMerah


tq good info.

naluri manusia mmg mahu d kasihi dan sayangi

dan biar lah kita ikut jln di redai.


sleep.gif nak baca banyak2
nak kasi sume org sayang
syedila
wah..bagus jugak tu eih..sblum ni x pnah tahu pon...

tp rasanye kalau utk buat semua syg kt kita ok la...tp jangan lah diguna ke arah keburukan ..tu mmg Allah larang...
by the way..thanks 4 d info ye... rolleyes.gif
Babynana
thanks for d info..insyaallah akn diamalkan agar jodoh sampai dalam waktu terdekat nie..
urutdanrawatsihir
QUOTE(Babynana @ Feb 20 2008, 01:03 PM) *
thanks for d info..insyaallah akn diamalkan agar jodoh sampai dalam waktu terdekat nie..




smoga bertemu jodoh ..........
honeynuyun
baguslah dapat berkongsi perkara yg bermanfaat..

banyak pahala klau kongsi ilmu ni..

amalkanlah selalu tuk kebahagiaan bersama good.gif
caramel
QUOTE(belacan @ Feb 14 2008, 05:22 PM) *
ada org ajar..agar pasangan kita ingt akan kita, baca ni

Summa illa rohhi ..(nama si polan binti maknya) ..Baca alfatihah..

habis jek, niat sedekahkan kpd roh sipolan agar dia ingt serta kenang kita dlm apa jua dia buat..

caramel
QUOTE(caramel @ Jan 23 2012, 02:41 PM) *
QUOTE(belacan @ Feb 14 2008, 05:22 PM) *
ada org ajar..agar pasangan kita ingt akan kita, baca ni

Summa illa rohhi ..(nama si polan binti maknya) ..Baca alfatihah..

habis jek, niat sedekahkan kpd roh sipolan agar dia ingt serta kenang kita dlm apa jua dia buat..


pasangan saya bebagsa inggeris bole ker saya amalakan ayat diatas dan ayatnya hanya summa illa rohni , sahaja?
mello
QUOTE(belacan @ Feb 14 2008, 05:22 PM) *
ada org ajar..agar pasangan kita ingt akan kita, baca ni

Summa illa rohhi ..(nama si polan binti maknya) ..Baca alfatihah..

habis jek, niat sedekahkan kpd roh sipolan agar dia ingt serta kenang kita dlm apa jua dia buat..





ooo..besh gak petua2 ni ek..
tapi klo bc ayt 'summa' ni, x kesian ke si roh sipolan tu? nnt angau lak die asek duk tkenang kite seharian..
hehehe biggrin.gif


noorhaiee
terima ksih utk info ni...
pasni kna amalkn selalu...
InsyaAllah... smile.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2014 Invision Power Services, Inc.