Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Rahsia Yang Satu
Mesra.net Forum > UMUM > Info Petua & Kesihatan
Pages: 1, 2
SaruKhan_Melayu
...Dan kami turunkan Al Quran itu sesuatu yang menjadi penawar dan rahmat bagi mereka yang beriman


MyFriendBiz Enterprise Kt 0200304-P sebuah syarikat yang di miliki oleh SaruKhan Melayu merupakan pengedar utama air Annusyrah Di Kelantan

Memperkenalkan Rawatan Pinggan Putih dan Zafaran.....
Kaedah perubatan Islam di zaman silam


Rahsia Al Quran Terbongkar

Rahsia Al Quran Terbongkar

Rahsia Al Quran Terbongkar
SaruKhan_Melayu


Produk Produk Rawatan Anuusyrah Yang Selamat ..Suci .. dan Halal..
SaruKhan_Melayu


A-MAR

Sebagai ikhtiar untuk menghindar dan mengeluarkan Al-Raih al-Ahmar, masalah angin ahmar dan melancarkan perjalanan darah.

Kandungan
a) 786 Basmallah
cool.gif Doa Angin Ahmar

Di antara Kitab-kitab rujukan
a) Al-Quran al-Karim
cool.gif Shamsul Maarif al-Kubro (Oleh : Al-Imam Ahmad bin Ali Al-Buni)
c) Attadawi Bila'asyab Wannabataat (Oleh : Abdul Latif Asyr)
d) Doa penyembuh penyakit ( Oleh : Abu Mazaya Al-Hafiz)

Cara Penggunaan
a) Baca al-Fatihah, berselawat dan niat mengikut hajat.
cool.gif 5 kali sehari
c) 7 titik diminum terus atau dicampur dalam minuman, masakan, disapu atau dibuat mandian.


Harga : RM 21.00
tidak termasuk penghantaran
SaruKhan_Melayu


ARBEE

Untuk membantu semua masalah yang berkaitan dengan ketumbuhan, bermula dari jerawat hinggalah ke barah serta penyakit kulit dan sendi.

Kandungan

786 Basmallah (Bismillahirrahmanirahim)
Ayat utama Annusyrah
Ayat dan surah terpilih, Al-Kafirun, Al-Baqarah , Aali Imran, Al-A'raf, Yunus, Thoba, Al-Mukminum, Al-Shafa'at, Al-Qalam, Al-Jinn dan Tabaaak.
Dakwat Za'faran, Air Zam Zam dan Air Tapisan

Diantara Kitab-Kitab Rujukan :

Shamsul Maarif Al-Kubro - oleh Al-Imam Ahmad bin Ali Al-Buni
Aalij Nafsaka Bil Quan - oleh Asy-Syaikh Abi Al Fadaa' Muhammad

Penggunaan Produk

Baca Al-Fatihah, berselawat dan niat mengikut hajat.
Minum 5 kali sehari selama 7 hari
Boleh dicampurkan kedalam minuman, masakan dan disapu pada muka dan kepala
Tujuh titik dalam satu gelas

Bahagian Badan Yang Terlibat

Sel Daging, Sel Tulang
Sel Organ, Sel Rambut
Sel Kulit, Sel Mata

Tindak Balas Ke Atas Fizikal

Mencergaskan sel-sel badan
Membaiki sel-sel badan yang rosak dan berpenyakit
Menghidupkan semula seluruh sel-sel yang telah mati
Mengembalikan saiz tubuh badan ke saiz yang sepatutnya (mengikut saiz badan yang telah ditentukan oleh Allah SWT)

Tindak Balas Kerohanian

Memindahkan alam gelap di dalam tubuh badan kepada alam becahaya (pembersihan dari makhluk halus yang menumpang di dalam tubuh)
Menguatkan zikrullah dalam tubuh badan


Harga RM 21.00
Tidak termasuk penghantaran
SaruKhan_Melayu


BISTARI

Untuk penerang hati, membantu menguatkan daya ingatan dan menguatkan daya penghafalan.

Kandungan

786 Basmallah (Bismillahirrahmanirahim)
Ayat Utama Annusyrah
ayat dan Surah terpilih, Al-Haaqah, Al-Insyirah, Al-Baqarah, Thoha, Al-Najm dan Ar-Rahman
Dakwat Za'faran, Air Zam Zam dan Air Tapisan

Diantara Kitab-Kitab Rujukan :

Surah dan ayat-ayat khusus untuk penerang hati digali dari Al-Quran melalui rujukan daripada beberapa buah kitab rawatan dengan keberkesanan Al-Quran

Penggunaan Produk

Baca Al-Fatihah, berselawat dan niat mengikut hajat.
Minum 5 kali sehari selama 7 hari
Boleh dicampurkan kedalam minuman, masakan dan disapu pada muka dan kepala
Tujuh titik dalam satu gelas

Bahagian Badan Yang Terlibat

Otak

Tindak Balas Ghaib Ke Atas Mental

Meransang daya pemikiran
Menguatkan kekuatan daya berfikir
Merangsang ingatan dan hafalan
Membantu menjadikan konsep pemikiran lebih luas dan bernas

Tindak Balas Kerohanian

Membersihkan pemikiran dari gangguan hasutan syaitan
Menjadikan hasil setiap pemikiran ke arah keimanan
Menguatkan zikrullah dalam tubuh badan


HargaRM 21.00
tidak termasuk penghantaran
SaruKhan_Melayu
[color=blue][b]

[B][COLOR=blue]ZABA


Membantu semua masalah yang berkaitan dengan paru-paru dan jantung serta perkara-perkara yang melibatkan alam ghaib.

Kandungan

786 Basmallah (Bismillahirrahmanirahim)
Surah Al-fatihah, Ayat Kursi, Al-Ikhlas, Al-Falaq, An-Nas
Surah lengkap dari Surah Yaasin
Ayat pilihan dari Surah Aali-Imran
Ayat-ayat Syifa
Dakwat Za'faran, Air Zam Zam dan Air Tapisan

Diantara Kitab-Kitab Rujukan :

Al Quran Al-Karim
Kitab-Kitab Rawatan / Pemulihan dengan keberkesanan Al-Quran

Penggunaan Produk

Baca Al-Fatihah, berselawat dan niat mengikut hajat.
Minum 5 kali sehari selama 7 hari
Boleh dicampurkan kedalam minuman, masakan dan disapu pada muka dan kepala
Tujuh titik dalam satu gelas

Bahagian Badan Yang Terlibat

Bahagian Luaran

Tindak Balas Ghaib Ke Atas Alam Sekeliling

Membersihkan kawasan rumah dari makhluk halus
Membersikan kawasan premis perniagaan dari makhluk halus
Menjinakkan haiwan peliharaan
Menyuburkan hasil tanaman

Tindak Balas Kerohanian

Menambahkan perasaan kasih sayang, keceriaan dan kebahagiaan
Menyatukan kembali pasangan yang telah berpisah
Menguatkan zikrullah dalam tubuh badan


Harga RM 21.00
Tidak termasuk penghantaran
SaruKhan_Melayu


MAEDAH

Membantu masalah paru-paru, asma, sesak nafas, sakit dada, jantung berdebar, lemah jantung, susah hati, perut kembung, sakit perut, buah pinggang dan buasir.

Kandungan

786 Basmallah (Bismillahirrahmanirahim)
Ayat-ayat Syifaa, dari berbagai Surah Kumpulan Surah-surah, serta Ayat Assabiniyyah
Ayat-ayat dari bebagai-bagai Surah Yasin, Surah Muhammad serta surah tetentu yang berkaitan.
Dakwat Za'faran, Air Zam Zam dan Air Tapisan

Diantara Kitab-Kitab Rujukan :

Al Quran Al-Karim
Kitab-Kitab Rawatan / Pemulihan dengan keberkesanan Al-Quran

Penggunaan Produk

Baca Al-Fatihah, berselawat dan niat mengikut hajat.
Minum 5 kali sehari selama 7 hari
Boleh dicampurkan kedalam minuman, masakan dan disapu pada muka dan kepala
Tujuh titik dalam satu gelas

Bahagian Badan Yang Terlibat

Paru
Jantung
Usus
Hati
Buah Pinggang

Tindak Balas Ke Atas Fizikal

Perkumuhan paru-paru
Perkumuhan jantung
Perkumuhan hati
Perkumuhan buah pinggang
Perkumuhan usus

Tindak Balas Kerohanian

Membersihkan semua organ dari gangguan syaitan
Memindahkan alam gelap di dalam tubuh badan kepada alam becahaya (pembersihan dari makhluk halus yang menumpang di dalam tubuh)
Menguatkan zikrullah dalam tubuh badan


Harga RM 15.00
Tidak termasuk penghantaran
SaruKhan_Melayu


Cara Rawatan 21 Hari

Bagi mendapatkan kesan terbaik, pengamal air Annusyrah boleh menggunakan Cara Rawatan 21 Hari.

A. Lakukan Rawatan 21 Hari

7 hari (minggu pertama) minum Ahmar dan Lil 'Uyun.
7 hari (minggu kedua) minum Arbee dan Maedah.
7 hari (minggu ketiga minum Zaba, Penerang Hati dan Hawa.
B. Amalkan 5 kali sehari (sebelum/selepas) solat sepanjang Rawatan 21 hari.



C. Sebelum Minum:

Istighfar 3 kali
Baca Al-Fatihah 1 kali
Selawat ke atas Rasululllah s.a.w 3 kali
Niat (berdoa mengikut hajat)
D. Selepas tamat Rawatan 21 Hari, amalkan mana-mana produk yang sesuai dengan kesihatan diri - sila ambil perhatian kepada perubahan terhadap diri ATAU

E. Amalkan meminum Asy-Syaafi dan Lil 'Uyun atau Asy-Syaafi dan Ahmar, atau Zaba dan Ahmar, setiap hari 2 kali sehari (subuh dan maghrib) - sebagai rawatan pencegahan.

F. Gunakan mengikut keperluan dan hajat anda bila-bila masa.

Sesungguhnya YAKINlah kepada Allah swt.
Semua kejayaan akan usaha dan ikhtiar kita terletak pada KEYAKINAN kita padaNYA


Harga RM 128.00
tidak termasuk penghantaran
SaruKhan_Melayu


HAWA


Wanita bermula dari Aqil Baligh. Ikhtiar mendapatkan anak, menjaga janin, mudah bersalin dan mendapat anak yang sihat. Juga membantu gadis aqil baligh untuk memiliki tubuh badan yang sempurna

Kandungan

786 Basmallah (Bismillahirrahmanirahim)
Kumpulan Surah Assabiniyyah
Surah Yasin, Surah Muhammad, Surah Yusuf
Surah Maryam dan Surah Luqman
Ayat-ayat Syifa'.
Dakwat Za'faran, Air Zam Zam dan Air Tapisan

Penggunaan Produk

Baca Al-Fatihah, berselawat dan niat mengikut hajat.
Minum 5 kali sehari selama 7 hari
Boleh dicampurkan kedalam minuman, masakan dan disapu pada muka dan kepala
Boleh juga digunakan untuk menggosok bahagian luaran.

Bahagian Badan Yang Terlibat

Sistem peranakan wanita
Perhiasana wanita
Wajah
Kulit wanita
Perut

Tindak Balas Ke Atas Fizikal

Menyuburkan dan mengaktifkan hormon wanita
Menyuburkan sperma lelaki
Mengaktifkan sistem peranakan wanita
Melegakan masalah sakit perut
Menghaluskan dan mencantikkan kulit wanita
Mencantikkan bentuk bahagian perhiasan wanita

Tindak Balas Kerohanian

Menyempurnakan naluri dan keperibadian wanita
Membantu gadis remaja lebih berkeyakinan dan merasa sempurna
Melindungi kaum wanita dari penyakit-penyakit zuriat
Melindungi wanita dari gejala-gejala maksiat
Menguatkan tasbih dan zikrullah


Harga RM 13.00
Tidak termasuk penghantaran
SaruKhan_Melayu
.

I Drop

Membantu melegakan masalah berkaitan mata, telinga, hidung dan tekak.

Kandungan

Surah Al-fatihah dan Ayatul Kursi
Suah Al-Ikhlas, Al-Falak, An-Nas
Ayat-ayat dari Surah Yusuf, Qaf, An-Nur serta ayat-ayat sifa' dari Surah At-Taubah, Fushhilat, Yunus, An-Nahal, Asysyuaraa dan Al-Israk
Dakwat Za'faran, Air Zam Zam dan Air Tapisan

Penggunaan Produk

Baca Al-Fatihah, berselawat dan niat mengikut hajat.
Minum 5 kali sehari selama 7 hari
Boleh dicampurkan kedalam minuman, masakan dan disapu pada muka dan kepala
Tujuh titik dalam satu gelas

Amalan Tambahan Mencerahkan Mata

Baca Al-Fatihah sebanyak 41 kali antara solat sunat dan fardhu. Kemudian tiup pada bahagian belakang kedua-dua ibu jari lalu diusap pada kedua-dua mata.

Bahagian Badan Yang Terlibat

Selaput Mata
Hidung
Tekak
Telinga

Tindak Balas Ke Atas Fizikal

Proses menanggalkan selaput mata yang menebal secara semulajadi
melegakan serangan migrain dan menguangkan serangan
Membantu menjadikan pendengaran ke tahap paling jelas
Melegakan batuk yang berterusan

Tindak Balas Kerohanian

Melenyapkan gangguan syaitan semasa melihat
Menjadikan apa yang dilihat sebagai perkara sebenar
Menapis pendengaran dari bisikin syaitan
Menjadikan ilmu yang dilihat dan didengar sebagai ilmu yang mendatangkankan kebaikan
Menguatkan tasbih dan zikrullah di dalam tubuh



Harga RM 13.00
tidak termasuk penghantaran
SaruKhan_Melayu



MINYAK ANNUSYRAH


Minyak Annusyrah adalah 100% minyak Habbatus Sauda yang diAnnusyirahkan.

Kandungan
DiAnnusyrahkan dengan ayat-ayat syifa' dan ayat-ayat terpilih dari beberapa surah yang berkaitan dengan dengan urat saraf, tulang dan kulit.

Cara Penggunaan
Baca Al-fatihah, berselawat dan niat mengikut hajat serta bertawakkaluntuk mendapatkan keberkatan Allah s.w.t.

Untuk Minuman :-
Dewasa : 1 camca teh 1 jam sebelum sarapan dan makan malam.
Kanak-kanak : 3/4 camca teh 1 jam sebelum sarapan dan makan malam.
Boleh diminum dengan madu ebah asli.
Untuk urutan.


Harga Sila PM Saya...
SaruKhan_Melayu


30 JQ

Ikhtiar terakhir dalam Annusyrah setelah berusaha habis -habisan sebelum bertawakal, Insyaallah.

Diannusyrahkan dengan surah- surah dan ayat- ayat seperti berikut :-
a) 30 JUZUK AYAT- AYAT AL- QURAN dari surah Al- Fatihah hingga Surah An-Nas.
cool.gif 30 JUZUK AYAT- AYAT AL- QURAN di Annusyrahkan menggunakan pinggan putih berpenakan ranting kayu dan tinta dari Za'faran.
c) 30 JUZUK AYAT- AYAT AL- QURAN di tilawahkan lengkap dari Surah Al- Fatihah hingga Surah An-Nas.

Kelebihan
Sebagai ikhtiar untuk masalah kesihatan jasmani dan rohani yang kronik atau serius sebelum bertawakal.

Kitab-kitab rujukan
i. Al-Quran Al-Karim
ii. Shamsul Maarif Al-Kubro
Oleh : Al-Imam Ahmad bin Ali Al-Buni
iii. Aalij Nafsaka Bil Quran
Oleh : Asy-Syaikh Abi Al-Fadaa' Muhammad

Cara Penggunaan
i. Baca Al-fatihah, berselawat dan niat mengikut hajat.
ii. Minum 5 kali sehari selama 7 hari.
iii. Boleh dicampurkan kedalam minuman, masakan dan disapu pada muka dan kepala.
iv. Tujuh titik dalam satu gelas air.


Harga Sila PM saya
srdotcom
dapatkan segala info batin di http://infobatin.com
SaruKhan_Melayu
smile.gif

50 sen dari hasil Jualan akan di sumbangkan kepada Dana kelas bahasa Arab milik Annusyrah Marketing Sdn Bhd.
SaruKhan_Melayu
wink.gif

Anda berminat dengan rawatan Annusyrah .?
Saya menasihatkan agar anda mendapat konsultasi percuma dari saya sebelum menggunakan Annusyrah bagi memastikan keberkesanan rawatan ke atas diri anda. Maaf... Bukan untuk diri anda sahaja.... Untuk sesiapa sahaja.. untuk ibu bapa anda.. adik beradik anda... rakan taulan anda....
SaruKhan_Melayu
KENAPA ANDA TIDAK MENGGUNAKAN RAWATAN ANNUSYRAH SEBAGAI IKHTIAR PENYELESAIAN SEGALA MASALAH ANDA...?
LUAHKAN SEGALA GALANYA KEPADA SAYA... INSYA ALLAH... SAYA AKAN BERI RAWATAN YANG TERBAIK UNTUK ANDA....
SaruKhan_Melayu
upps
SaruKhan_Melayu
Annusyrah turut menggunakan air zam zam yang terbukti mempunyai khasiat yang tiada tandingan

Hanya terdapat di Kota Mekah Al-Mukarramah, Dijanjikan Allah tidak akan kering sehingga kiamat. Dapat menunaikan sebarang hajat peminumnya dengan izin Allah S.W.T."

Rasulullah s.a.w bersabda (mengenai air Zamzam): "Sesungguhnya air Zamzam itu merupakan makanan yang mengenyangkan dan penawar yang menyembuhkan penyakit".

Diriwayatkan daripada Ibnu Abbas r.a katanya: Rasulullah s.a.w telah bersabda: "Air Zamzam merupakan penawar yang menyembuhkan berdasarkan kepada niat meminumnya".

Diriwayatkan daripada Ibnu Abbas r.a katanya: Rasulullah s.a.w telah bersabda: "Sebaik-baik air yang keluar dari perut bumi ialah air Zamzam, terdapat padanya makanan yang boleh mengenyangkan dan penawar yang boleh menyembuhkan penyakit.

Ketika Muawiah bin Abu Sufian r.a mengerjakan ibadat Haji, beliau telah meminum air Zamzam dan berkata: "Air Zamzam merupakan penawar yang menyembuhkan berdasarkan kepada niat meminumnya".

Ibnu Abbas r.a berkata: "Kami menamakannya (iaitu air Zamzam) sebagai pengenyang. Air Zamzam itu boleh memberi nikmat yang menolong anak-anak kecil".

Katanya lagi: "Minumlah dari minuman yang menyembuhkan iaitu air Zamzam".

Katanya lagi: Sesungguhnya apabila Rasulullah s.a.w meraikan seseorang lelaki, baginda akan meraikannya dengan memberi minum air Zamzam.
SaruKhan_Melayu
Lets Go Bebeh

Pusat Rawatan Alternatif Tenaga Getaran Terapi (TGT)




Home
Page Title


Pusat Rawatan Alternatif Tenaga Getaran Terapi (TGT)

Merawat pelbagai penyakit biasa, kronik, halunisasi dan misteri berasaskan kepada keadah:




Islamic Spritual Healing

Acupuncture Therapy

Acupressure Therapy

Reiki Therapy

Aura Therapy

Cakra Therapy

Cristal Healing

Minda Healing

Magnetotherapy

Massage Therapy

Ion Cleanse Toxin



Pengunaan ubatan secara semulajadi, antaranya


Penawar tenaga getaran EVT(1-12)
Penawar Tenaga Getaran secara Holistik
Herba
Air Penawar Asma-alhusna
Mandian tenaga getaran bunga
Tenaga getaran garam bukit

PM
SaruKhan

Iridology,Reflexologi,Acupuncture,Phytobiophysics,Usui Reiki Master,Karuna Ki Master,Imara Ki Master)
SaruKhan_Melayu
ups
SaruKhan_Melayu
UPS
SaruKhan_Melayu
Segala maklumat adalah sulit

Terima kasih kerana memilih Annusyrah
SaruKhan_Melayu
...dan Kami turunkan Al Quran itu sebagai penawar
SaruKhan_Melayu
ups
SaruKhan_Melayu
upss
SaruKhan_Melayu
upss
jogo
rolleyes.gif
Pakcik_Kordi
Bagus Annusyrah ni
SaruKhan_Melayu
Terima kasih kerana telah memilih Annusyrah..... PRoduk telah di hantar kelmarin dan dijangka tiba hari ini......
SaruKhan_Melayu
Assalamualaikum...

Diharap anda luangkan sedikit masa untuk melayari web saya. Semoga anda memperolehi sesuatu yang bermanfaat di sini.


http://www.islamic-healings.org/?ref=azam ] http://www.islamic-healings.org/?ref=azam [/URL]

Terima kasih
silverbullet
cuba terangkan sikit rawatan perubatan yg menggunakan teknik bekam ....

tok wan aku cakap ...
bagus teknik ni ....
SaruKhan_Melayu
Assalamualaikum....

Adehh... adehhh.... penatnya ari nih.....
Lama plak tak posting dalam topik aku sendiri nih.....
Dok sibuk mempromosikan kaedah Rawatan Annusyrah di sebuah forum baru...
Alhamdulillah... Ramai yang memilih kaedah rawatan perubatan Islam ni....

Hari nih byk PM yang saya terima dari forum Mesra... Terima kasih kepada yang sudi menghantar PM dan juga beberapa email juga saya terima juga dari mesra . net forum...


Saya akan balas semua PM anda dengan seberapa segera .. Jawapan yang saya berikan tentulah ringkas.padat dan tepat....

Ini adalah testimoni yang baru saya terima ... Dihantar melalui email

SUKAR TIDUR

Megawati b Jaafar 06 3358436

Masalah di Hadapi
Sukar Tidur dan Kepala Berat


Produk Digunakan

Ahmad dan Zaba


CAra Penggunaan
Minum

Hasil dan Kesan
Dengan menggunakan air ini masalah saya seperti kurang tidur malam badan sentiasa sakit jika tersalah makan , kepala selalu sakit dan kurang selera makan dapat di atasi.

Tempoh Kesan
1 Minggu
SaruKhan_Melayu
"Sebaik-baik hari engkau berbekam, adalah pada hari
bulan 17, 19 atau 21 setiap bulan".
SaruKhan_Melayu
Bekam.... kalau keluar darah hitam.. pastu berbuih macam teh tarik... lagi syok....

Memang akan ringan tubuh korang lepas tu
SaruKhan_Melayu
Aku pun ada belajar jugak BEKAM nih.. tapi sampai skang tak berani buat.... Gerun nak toreh kulit orang....

Rata rata orang yang gunakan BEKAM nih cakap badan terasa enteng.... Migrain boleh hilang macam tuh jer......
Aku sekali sebulan mesti buat bekam nih... Kat pengkalan Chepa....
Selalunya bekam kat bahagian betis... pinggang dengan bahu.... Banyak pergerakan aku di bahagian nih....
Lepsa tuh pulak aku nih kena pi mai pi mai jumpa orang.....

2 kali seminggu aku pi refleksi kat Billion....
SaruKhan_Melayu
Setiap PM yang saya terima adalah rahsia dan tidak akan didedahkan kepada umum...
Hubungi saya sekiranya anda berminat dengan rawatan Annusyrah
SaruKhan_Melayu
Annusyrah Kembali
Rose
nk tanye..tp, xtau nk tanye apa...erhmmm... unsure.gif
SaruKhan_Melayu
tanya jer Rose.....


masalah lama ke?
Rose
QUOTE(SaruKhan_Melayu @ Nov 7 2006, 09:32 AM)
tanya jer Rose.....


masalah lama ke?

migrain mcm dh kurang...tp, erhmm...apsal kita kerap muntah ekk..check dgn doc diorg ckp hormon..tp, mcm diorg x proper check je..skrg berat dh turun..less than 40kg..
SaruKhan_Melayu
Hmmm....

Macam nih Rose...

Saya Suggest Rose Guna







Sebab.. dari pemantauan saya 3 tahun lalu.. saya dapati ada benda yang WUJUD dalam diri ROse..... erti kata JIN.....
Simptom yang sama dengan kehadiran Jin dalam tubuh manusia.....

Rawatan ini akan mengeluarkan JIN dalam tubuh.... Gunakan selama 2 minggu... Dan dalam tempoh ini macam macam hal pelik akan berlaku... Ia akibat perubahan yang dimainkan oleh Jin sewaktu keluar dari tubuh ROse....

Sebelum Guna
1.Solat taubat
Solat Hajat
Banyak berzikir dan selawat...
SaruKhan_Melayu
Dapatkan rawatan Annusyrah untuk penyelesaian masalah anda..
Insya Allah........
Rose
GK...kita bkn xmo try..tp, takut le kat side effect dia..buatnye dia dtg time kita tgh keja ke ...guane...
SaruKhan_Melayu
Side Effect dengan Annusyrah takkan disedari oleh orang lain..... Ia rawatan dalaman.....
Rose jgn khuatir.....
Annnusyrah menyediakan rawatan dan ikhtiar habis habisan untuk Rose..

Insya Allah.....
Pakcik_Kordi
Rahsia Al Quran Terbongkar
roza
Assalamualaikum.....

just nak tanya, kalo orang yang malas solat, produk apa yang sesuai...?
roza
Assalamualaikum.....

just nak tanya, kalo orang yang malas solat, produk apa yang sesuai...?
tikambatu
QUOTE(SaruKhan_Melayu @ Aug 27 2006, 04:58 PM) *
ups


boleh tanya...

telinga saya selalu berdesing...sehingga terjaga dari tidur pada waktu malam.

apakah product yang harus saya gunakan

tkasih
Pakcik_Kordi
QUOTE(tikambatu @ Jul 2 2007, 05:45 PM) *
QUOTE(SaruKhan_Melayu @ Aug 27 2006, 04:58 PM) *
ups


boleh tanya...

telinga saya selalu berdesing...sehingga terjaga dari tidur pada waktu malam.

apakah product yang harus saya gunakan

tkasih


lil uyun
tikambatu
QUOTE(Pakcik_Kordi @ Jul 3 2007, 03:20 AM) *
QUOTE(tikambatu @ Jul 2 2007, 05:45 PM) *
QUOTE(SaruKhan_Melayu @ Aug 27 2006, 04:58 PM) *
ups


boleh tanya...

telinga saya selalu berdesing...sehingga terjaga dari tidur pada waktu malam.

apakah product yang harus saya gunakan

tkasih


lil uyun



lil uyun = i drop ke ?

mana tempat nak beli...tanya kedai jamu kat sini semua tak tahu
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2014 Invision Power Services, Inc.