Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Program Detox Cosway
Mesra.net Forum > UMUM > Info Petua & Kesihatan
adriena_0502
Ad nak tanya kengkawan kat sini..sesape yg dah buat program detox apa kesannya..positif dan negatif.Ad dah seminggu lebih ikuti program ni.badan rasa ringan sikit tapi yg tak tahannya jerawat kat muka keluar byk la pulak.besar2 lak tu.So nak tanya sesape yg dah buat program tu ...jerawat keluar lagi tak kalau dah habis buat detox.thank semua...
mamasiber
adriena_0502

QUOTE
Ad nak tanya kengkawan kat sini..sesape yg dah buat program detox apa kesannya..positif dan negatif.Ad dah seminggu lebih ikuti program ni.badan rasa ringan sikit tapi yg tak tahannya jerawat kat muka keluar byk la pulak.besar2 lak tu.So nak tanya sesape yg dah buat program tu ...jerawat keluar lagi tak kalau dah habis buat detox.thank semua...


Mama adalah antara yg terawal buat detox program..

memang ada keluar jerawat......tension giler lah jugak!!
Rasa cam serba tak kena..sbb tak pernah keluar jerawat special tahap giler gitu..
nasib lah lepas dua minggu...jerawat tu pun lenyap gak..
lepas tu try plak skin care Cell Renew - 50% diskaun..
alhamdulillah..........udah clear.........

tentang tahap kesihatan....semakin sihat....tak ada lagi ngantuk2 tak tentu pasal.
Ramai mama punya kengkawan buat program ni...semua cakap BEST giler..

Latest dari sahabat di Labuan...beli dari mama from KL..cukup puas hati!!
adriena_0502
thanx mama sudi bagi feedback.tak sabar Ad nak tunggu lagi dua hari nak habiskan program ni.bukan apa benci betul tiap kali tengok cermin nampak jerawat yg subur membiak ni.kalau pokok membiak ada gak hasil.harap2 habis jer program tu tak adalah lagi jerawat ni.dahlah lepas raya ni nak buat nasi minyak.malu arr kalau muka berjerawat. laugh.gif
mamasiber
adriena_0502

Baru nak makan nasi minyak?...........harap2 jerawat tu nyah dengan segera.

Lagi satu petua nya......jangan dok tension sgt pikir pasai jerawat tu..
nanti lagi dia beranak pinak kat atas muka tu.
adriena_0502
tu pasal lah mama...

kalau tau dari awal program ni dari awal lagi Ad dah buat bukannya last minute mcm ni.tapi Ad dah laserkan kat tempat jerawat tu dgn kakak Ad punya mesin 4 in 1(facial).so jerawat tu dah kecut sikit demi sikit.

mama tak ada ke testomoni dari mereka yg lain yg dah buat program ni.nak tau gak feedback dari org lain.thanx mama...
mamasiber
malam ni nak hantar 2 set kat member kita yg merasakan PERLU membuang toksin dalam badan nya
adriena_0502
ramai ke kengkawan mama yg buat program detox tu.ad besok last day.so far kulit muka ada cerah sikit.cuma nak hilangkan parut jerawat yg naik ni jer pikir nak pakai apa
adriena_0502
ramai ke kengkawan mama yg buat program detox tu.ad besok last day.so far kulit muka ada cerah sikit.cuma nak hilangkan parut jerawat yg naik ni jer pikir nak pakai apa
mamasiber
ramai gak downline mama sendiri yg gunakan set detox ni...
rata2 berpuas hati bila toksin di keluarkan....tahap kesihatan semakin meningkat.

Ada gak yg beli aje....mama tolong belikan....tapi ramai yg beli akhi r nya jatuh cinta dah join Cosway ......

yg mama jual aje...lebih 10 set..
downline mama guna sendiri ...lebih 20 orang gak laa!!
mamasiber
Sesiapa yg rasa byk toksin tu........jom lah mencuba detox dari Csoway ni..
berbaloi..

MENYAHTOKSIK RAHSIA UNTUK KEKAL MUDA DAN SIHAT

Para penyelidik dan pakar-pakar penjagaan kesihatan bercaya bahawa sisa makanan dan toksin yang terkumpul di dalam badan dalah penyebab utama bagi penyakit dan penuaan pramasa.Penyahtoksinkan secara kerap untuk menyingkirkan bahan buangan dan toksin yang berbahaya ini membantu meningkatkan kesihatan dan kecergasan.
Kebanyakan program menyahtoksik melibatkan program berpuasa, pengawalan diet dan rawatan lain yang menyusahkan. Kini , terdapat satu program menyahtoksik yang lebih mudah dan praktikal, malah juga berkesan untuk membantu anda kekal muda dan sihat.

BEBERAPA MASALAH KESIHATAN BIASA YANG DI KAITKAN DENGAN PENGUMPULAN TOKSIN TERMASUK:

- Sering keletihan, daya tumpuan dan daya ingatan yang lemah
- Sembelit atau cirit-birit yang kerap
- Masalah-masalah kulit-jerawat, akne, ekzema, psoriasis, kulit yang pudar dan tidak bermaya.
- Kuku dan rambut yang rapuh
- Badan dan nafas berbau
- Sering sakit kepala
- Sakit leher , bahu , sendi dan otot
- Peredaran darah yang lemah – tangan atau kaki sejuk
- Imsomnia –masalah tidur
- Meradang dan kemurungan
- Kitaran haid yang tidak teratur dan masalah-masalah putus haid
- Berat badan dan pembendungan air dalam badan
- Masalah penghadaman , kesenakan dan rasa loya yang kerap
- Alergi dan pengidaman makanan
- Peningkatan tekanan darah
- Kurang tenaga syahwat.

Anda PESERTA YANG LAYAK sekiranya nya menghadapi masalah spt diatas.

Ada berani utk mencuba?


APA YANG ANDA DAPAT JANGKAKAN DARI PROGRAM MENYAHTOKSIK YANG BAIK

* Kesihatan keseluruhan yang lebih baik – rasa lebih bertenaga dan cergas
* Daya ketahanan badan yang lebih kuat
* Fungsi penghadaman yang lebih baik – kurang angin dan senak
* Pembuangan air besar yang kerap
* Daya ingatan dan daya tumpuan yang lebih baik
* Kulit yang lebih cerah dan sihat
* Badan yang lebih langsing
* Ketiadaan sakit-sakit dan sengal-sengal badan.

Ia adalah hampir mustahil untuk kita mengelakkan diri daripada toksin-toksin ini kerana mereka berada di mana-mana sahaja.

Dalam makanan kita racun rumpai dan racun serangga dalam buah-buahan dan sayur-sayuran ,bahan kimi dan logam berat dalam ikan dari sungai dan laut yang sangat tercemar,antibiotik dan hormon dalam ayam, itik dan daging.

Dalam air minuman kita klorin, logam berat, bahan kimia , bacteria dan parasit dari sumber air yang tercemar dan paip air yang lama.

Dalam udara yang kita sedut bahan kimia dan asap berkabut dari kilang-kilang, asap kenderaan, asap rokok , serta asap dari pembakaran terbuka dan hutan terbakar dari negara-negara jiran.

Dari proses-proses badan sisa ######bolik dan pereputan daripada makanan yang tidak dapat di hadamkan.
mamasiber
Program Menyahtoksik Lengkap

Program Menyahtoksik Lengkap yang praktikal, mudah dan berkesan untuk membantu anda kekal sihat dan muda.

NATURE’S BIOTICS : Membersihkan Kolon Dengan Sempurna

Nature’s Biotics ialah adunan khusus Organisma Berasaskan Tanah (SBO) dan bakteria baik dari USA. Ia membantu menyingkirkan sisa toksik yang terkumpul dan mengimbangi flora usus semulajadi. Ia bukan sekadar menyingkirkan sisa toksin yang termendap pada permukaan usus dan kolon, malahan juga memasuki jauh ke dalam “bonjolan” usus (tidak dapat dicapai oleh kebanyakan produk pembersih kolon biasa yang lain) untuk menyingkirkan sisa yang terperangkap. Ia bertindak dengan agresif terhadap yis, fungi, bakteria yang memudaratkan dan parasit yang berbahaya, serta membantu menggalakkan penghadaman makanan untuk penyerapan nutrien yang lebih baik. Nature’s Biotics telah digunakan dengan penuh keyakinan oleh ribuan pengguna, doktor dan pengamal perubatan dengan kesan yang begitu menakjubkan.

COLO-CLEANSE : Menyingkirkan Sisa Bertoksik

Colo-Cleanse ialah kombinasi herba yanng selamat dan teruji masa untuk menggalakkan pembuangan air besar yang kerap dan mencegah sembelit. Ini memastikan sisa harian disingkirkan dalam masa yang tetap, justeru itu menghalang pengumpulan asid.

MILK THISTLE PLUS : Membersihkan Hati

Milk Thistle Plus adalah salah satu herba yang dikaji dengan paling teliti dan dipreskrip secara meluas di Eropah. Ia telah dibuktikan secara klinikal dalam keupayaannya untuk mengekalkan hati yang sihat. Ia membantu membina sel-sel hati yang sihat di samping memperbaiki dan meningkatkan fungsi-fungsi hati termasuk detoksifikasinya. Milk Thistle Plus menggabungkan kesan sinergistik Milk Thistle dengan ekstrak Teh Hijau dan Honeysuckle untuk menyahtoksik dan menyokong fungsi hati.

LIQUID CHLOROPHYLL : Membersihkan Darah

Liquid Chlorophyll mengandungi klorofil pekat yang diekstrak dari daun Mulberi. Molekul-molekul klorofil yang mempunyai struktur yang menyerupai hemoglobin, pigmen merah dalam sel darah merah, yang bertanggungjawab untuk mengangkut oksigen ke semua 73 trilion sel dalam badan. Ia meningkatkan paras oksigen dalam darah untuk membantu membersihkan darah, lalu menyingkirkan penyebab penyakit iaitu parasit dan bakteria. Ia juga membekalkan oksigen ke dalam sel-sel untuk memulihkan fungsi dan ######bolismanya.

YAEYAMA CHLORELLA : Menyahtoksik Sel-sel

Yaeyama Chlorella dengan kandungan tinggi kulit luar berserat yang unik dan klorofil dapat mengikat bahan kimia bertoksik dan logam-logam berat dalam sel dengan berkesan, lalu menyingkirkan mereka dengan cepat dan selamat. Diperbuat daripada chlorella yang tulen dan berkualiti premium, ia adalah bebas daripada pengisi pengikat, racun rumpai atau racun serangga. Dihasilkan oleh Yaeyama Shokusan Co. Ltd., Jepun pengeluar chlorella yang terkenal di dunia dengan pengalaman lebih daripada 35 tahun. Membekalkan faktor-faktor anti-penuaan seperti RNA dan DNA untuk meningkatkan ######bolisma dan pemulihan sel.

TOTAL NUTRITION : Membekalkan Nutrien Lengkap Yang Berkhasiat.

TOTAL NUTRITION dari Tishcon, USA ialah suplemen berkhasiat yang lazat dan lengkap yang diperbuat daripada 79 jenis bahan semulajadi. Ia membekalkan kesemua 14 kumpulan nutrien penting yang diperlukan untuk mengekalkan kesihatan optima. Ia juga membekalkan sokongan nutrien yang sempurna ketika program menyahtoksik dijalankan. Ia juga boleh diambil secara berterusan selepas program menyahtoksik selesai untuk mengekalkan kesihatan dan kecergasan.


Potongan 50% dengan Baucer Set Tawaran Permulaan (SOS)

Nature’s Biotic - RM 99.00

Nn Total Nutrition - RM 125.00

Yaeyama Chrolella - RM 35.00

Liquid Chlorophyll - RM 28.00

Oriyen Colo-Clease - RM 28.00

Nn Milk Thistle - RM 35.00

Total - RM 350.00

Less 50% - RM 175.00
mamasiber
Sesiapa yg teringin nak kurus......tapi liat sungguh..baik ambil keputusan bijak buang toksin dulu.......
adriena_0502
akhirnya Ad berjaya gak menghabiskan program ni.rasa lebih bertenaga dan kulit muka lebih halus, cerah dan bersih.cuma tempat berjerawat tu jer kena bagi perhatian khusus.berat pun berkurangan sikit.lepas ni bolehlah Ad sambung dengan program Melansingkan Badan lak
mamasiber
adriena_0502

Elok lah tu....sebaik2 nya utk sesiapa yg ada plan nak menguruskan badan, WAJAR MENDAHULUKAN proses Detox...takut membazir aje..

Duit slim..badan tak gak slim-slim...

Maklumlaaaaaaa...ramai yg frust nonggeng ambil slimming program kerana tak ada penurunan...PUNCA NYA ..badan penuh dgn sarang toksin..
LINA si pengubat
detox blink.gif
mamasiber
LINA si pengubat

Bukan BOTOX !!!!!!!!

Sebut betul2........D E T O X!!
NaTasHa_aRieNa
dia punya effect macam mana??
mamasiber
APA YANG ANDA DAPAT JANGKAKAN DARI PROGRAM MENYAHTOKSIK YANG BAIK

* Kesihatan keseluruhan yang lebih baik – rasa lebih bertenaga dan cergas
* Daya ketahanan badan yang lebih kuat
* Fungsi penghadaman yang lebih baik – kurang angin dan senak
* Pembuangan air besar yang kerap
* Daya ingatan dan daya tumpuan yang lebih baik
* Kulit yang lebih cerah dan sihat
* Badan yang lebih langsing
* Ketiadaan sakit-sakit dan sengal-sengal badan.
mamasiber
detox BUKAN botox!! rolleyes.gif
sarah sabrina
[/QUOTE][QUOTE
sarah sabrina
QUOTE(mamasiber @ Sep 10 2004, 01:06 PM)
Program Menyahtoksik Lengkap

Program Menyahtoksik Lengkap yang praktikal, mudah dan berkesan untuk membantu anda kekal sihat dan muda.

NATURE’S BIOTICS : Membersihkan Kolon Dengan Sempurna

Nature’s Biotics ialah adunan khusus Organisma Berasaskan Tanah (SBO) dan bakteria baik dari USA. Ia membantu menyingkirkan sisa toksik yang terkumpul dan mengimbangi flora usus semulajadi. Ia bukan sekadar menyingkirkan sisa toksin yang termendap pada permukaan usus dan kolon, malahan juga memasuki jauh ke dalam “bonjolan” usus (tidak dapat dicapai oleh kebanyakan produk pembersih kolon biasa yang lain) untuk menyingkirkan sisa yang terperangkap. Ia bertindak dengan agresif terhadap yis, fungi, bakteria yang memudaratkan dan parasit yang berbahaya, serta membantu menggalakkan penghadaman makanan untuk penyerapan nutrien yang lebih baik. Nature’s Biotics telah digunakan dengan penuh keyakinan oleh ribuan pengguna, doktor dan pengamal perubatan dengan kesan yang begitu menakjubkan.

COLO-CLEANSE : Menyingkirkan Sisa Bertoksik

Colo-Cleanse ialah kombinasi herba yanng selamat dan teruji masa untuk menggalakkan pembuangan air besar yang kerap dan mencegah sembelit. Ini memastikan sisa harian disingkirkan dalam masa yang tetap, justeru itu menghalang pengumpulan asid.

MILK THISTLE PLUS : Membersihkan Hati

Milk Thistle Plus adalah salah satu herba yang dikaji dengan paling teliti dan dipreskrip secara meluas di Eropah. Ia telah dibuktikan secara klinikal dalam keupayaannya untuk mengekalkan hati yang sihat. Ia membantu membina sel-sel hati yang sihat di samping memperbaiki dan meningkatkan fungsi-fungsi hati termasuk detoksifikasinya. Milk Thistle Plus menggabungkan kesan sinergistik Milk Thistle dengan ekstrak Teh Hijau dan Honeysuckle untuk menyahtoksik dan menyokong fungsi hati.

LIQUID CHLOROPHYLL : Membersihkan Darah

Liquid Chlorophyll mengandungi klorofil pekat yang diekstrak dari daun Mulberi. Molekul-molekul klorofil yang mempunyai struktur yang menyerupai hemoglobin, pigmen merah dalam sel darah merah, yang bertanggungjawab untuk mengangkut oksigen ke semua 73 trilion sel dalam badan. Ia meningkatkan paras oksigen dalam darah untuk membantu membersihkan darah, lalu menyingkirkan penyebab penyakit iaitu parasit dan bakteria. Ia juga membekalkan oksigen ke dalam sel-sel untuk memulihkan fungsi dan ######bolismanya.

YAEYAMA CHLORELLA : Menyahtoksik Sel-sel

Yaeyama Chlorella dengan kandungan tinggi kulit luar berserat yang unik dan klorofil dapat mengikat bahan kimia bertoksik dan logam-logam berat dalam sel dengan berkesan, lalu menyingkirkan mereka dengan cepat dan selamat. Diperbuat daripada chlorella yang tulen dan berkualiti premium, ia adalah bebas daripada pengisi pengikat, racun rumpai atau racun serangga. Dihasilkan oleh Yaeyama Shokusan Co. Ltd., Jepun pengeluar chlorella yang terkenal di dunia dengan pengalaman lebih daripada 35 tahun. Membekalkan faktor-faktor anti-penuaan seperti RNA dan DNA untuk meningkatkan ######bolisma dan pemulihan sel.

TOTAL NUTRITION : Membekalkan Nutrien Lengkap Yang Berkhasiat.

TOTAL NUTRITION dari Tishcon, USA ialah suplemen berkhasiat yang lazat dan lengkap yang diperbuat daripada 79 jenis bahan semulajadi. Ia membekalkan kesemua 14 kumpulan nutrien penting yang diperlukan untuk mengekalkan kesihatan optima. Ia juga membekalkan sokongan nutrien yang sempurna ketika program menyahtoksik dijalankan. Ia juga boleh diambil secara berterusan selepas program menyahtoksik selesai untuk mengekalkan kesihatan dan kecergasan.


Potongan 50% dengan Baucer Set Tawaran Permulaan (SOS)

Nature’s Biotic - RM 99.00

Nn Total Nutrition - RM 125.00

Yaeyama Chrolella - RM 35.00

Liquid Chlorophyll - RM 28.00

Oriyen Colo-Clease - RM 28.00

Nn Milk Thistle - RM 35.00

Total - RM 350.00

Less 50% - RM 175.00

nak dpt less 50% tu kena jadi ahli ke..?
dideal
QUOTE(sarah sabrina @ Feb 21 2005, 09:23 AM)
QUOTE(mamasiber @ Sep 10 2004, 01:06 PM)
Program Menyahtoksik Lengkap

Program Menyahtoksik Lengkap yang praktikal, mudah dan berkesan untuk membantu anda kekal sihat dan muda.

NATURE’S BIOTICS : Membersihkan Kolon Dengan Sempurna

Nature’s Biotics ialah adunan khusus Organisma Berasaskan Tanah (SBO) dan bakteria baik dari USA. Ia membantu menyingkirkan sisa toksik yang terkumpul dan mengimbangi flora usus semulajadi. Ia bukan sekadar menyingkirkan sisa toksin yang termendap pada permukaan usus dan kolon, malahan juga memasuki jauh ke dalam “bonjolan” usus (tidak dapat dicapai oleh kebanyakan produk pembersih kolon biasa yang lain) untuk menyingkirkan sisa yang terperangkap. Ia bertindak dengan agresif terhadap yis, fungi, bakteria yang memudaratkan dan parasit yang berbahaya, serta membantu menggalakkan penghadaman makanan untuk penyerapan nutrien yang lebih baik. Nature’s Biotics telah digunakan dengan penuh keyakinan oleh ribuan pengguna, doktor dan pengamal perubatan dengan kesan yang begitu menakjubkan.

COLO-CLEANSE : Menyingkirkan Sisa Bertoksik

Colo-Cleanse ialah kombinasi herba yanng selamat dan teruji masa untuk menggalakkan pembuangan air besar yang kerap dan mencegah sembelit. Ini memastikan sisa harian disingkirkan dalam masa yang tetap, justeru itu menghalang pengumpulan asid.

MILK THISTLE PLUS : Membersihkan Hati

Milk Thistle Plus adalah salah satu herba yang dikaji dengan paling teliti dan dipreskrip secara meluas di Eropah. Ia telah dibuktikan secara klinikal dalam keupayaannya untuk mengekalkan hati yang sihat. Ia membantu membina sel-sel hati yang sihat di samping memperbaiki dan meningkatkan fungsi-fungsi hati termasuk detoksifikasinya. Milk Thistle Plus menggabungkan kesan sinergistik Milk Thistle dengan ekstrak Teh Hijau dan Honeysuckle untuk menyahtoksik dan menyokong fungsi hati.

LIQUID CHLOROPHYLL : Membersihkan Darah

Liquid Chlorophyll mengandungi klorofil pekat yang diekstrak dari daun Mulberi. Molekul-molekul klorofil yang mempunyai struktur yang menyerupai hemoglobin, pigmen merah dalam sel darah merah, yang bertanggungjawab untuk mengangkut oksigen ke semua 73 trilion sel dalam badan. Ia meningkatkan paras oksigen dalam darah untuk membantu membersihkan darah, lalu menyingkirkan penyebab penyakit iaitu parasit dan bakteria. Ia juga membekalkan oksigen ke dalam sel-sel untuk memulihkan fungsi dan ######bolismanya.

YAEYAMA CHLORELLA : Menyahtoksik Sel-sel

Yaeyama Chlorella dengan kandungan tinggi kulit luar berserat yang unik dan klorofil dapat mengikat bahan kimia bertoksik dan logam-logam berat dalam sel dengan berkesan, lalu menyingkirkan mereka dengan cepat dan selamat. Diperbuat daripada chlorella yang tulen dan berkualiti premium, ia adalah bebas daripada pengisi pengikat, racun rumpai atau racun serangga. Dihasilkan oleh Yaeyama Shokusan Co. Ltd., Jepun pengeluar chlorella yang terkenal di dunia dengan pengalaman lebih daripada 35 tahun. Membekalkan faktor-faktor anti-penuaan seperti RNA dan DNA untuk meningkatkan ######bolisma dan pemulihan sel.

TOTAL NUTRITION : Membekalkan Nutrien Lengkap Yang Berkhasiat.

TOTAL NUTRITION dari Tishcon, USA ialah suplemen berkhasiat yang lazat dan lengkap yang diperbuat daripada 79 jenis bahan semulajadi. Ia membekalkan kesemua 14 kumpulan nutrien penting yang diperlukan untuk mengekalkan kesihatan optima. Ia juga membekalkan sokongan nutrien yang sempurna ketika program menyahtoksik dijalankan. Ia juga boleh diambil secara berterusan selepas program menyahtoksik selesai untuk mengekalkan kesihatan dan kecergasan.


Potongan 50% dengan Baucer Set Tawaran Permulaan (SOS)

Nature’s Biotic - RM 99.00

Nn Total Nutrition - RM 125.00

Yaeyama Chrolella - RM 35.00

Liquid Chlorophyll - RM 28.00

Oriyen Colo-Clease - RM 28.00

Nn Milk Thistle - RM 35.00

Total - RM 350.00

Less 50% - RM 175.00

nak dpt less 50% tu kena jadi ahli ke..?

yup, tapi kalau sarah nak juga pd harga 50% tu inform dideal, ada downline dideal yg tak nak guna voucher SOS dia, so boleh ler org lain guna..

anyway kalau nak jadi ahli pun bukan mahal mana, cuma bayar RM60, pastu kita dpt discount voucher berjumlah RM30 sebyk 2 keping.. so kira mcm masuk percuma juger la.. rolleyes.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2014 Invision Power Services, Inc.